علیرضا دلاور مأمور پلیس آگاهی سراوان است که در حمله تروریستی به گشت پلیس مجروح و برای ادامه درمان به تهران منتقل شد.

به گزارش همشهری آنلاین، بازمانده حمله کور جیش الظلم به واحد گشت پلیس سراوان است؛ مأمور تجسس پلیس آگاهی؛ با همکارش برای پیگیری یک پرونده عازم مأموریت بودند که سرنشینان یک خودروی عبوری آنها را با کلاش به رگبار بستند.

علیرضا دلاور؛ همان مجروح حادثه تروریستی سراوان قصه مامور پلیسی است که سال‌ها در سیستان و بلوچستان خدمت کرده است؛ از مرزبانی گرفته تا پلیس آگاهی.همانطور که عمویش می گوید: علیرضا خدمت در انتظامی کشور را با مرزبانی شروع کرد؛ ابتدا در مرزبانی سراوان خدمت کرد؛ بعد از آن هم منتقل شد به مرزبانی نگور و حالا ۲ سالی می شود که در پلیس آگاهی سراوان خدمت می‌کند؛ آن هم به عنوان مأمور تجسس پلیس آگاهی سراوان.عموی علیرضا که خودش مأمور بازنشسته مرزبانی است از روز حادثه می‌گوید.

از آنچه دیگران دیده و برایش نقل کرده اند: روز حادثه علیرضا با همکارش برای پیگیری یک پرونده عازم مأموریت بودند، در حین مسیر یک خودروی پژو پارس با سه سرنشین به آنها نزدیک شده و در یک آن با کلاش آنها را به رگبار می بندد که در نتیجه هر دو مأمور پلیس زخمی می‌شوند.

بعد از رسیدن آمبولانس مجروحان به بیمارستان سراوان منتقل شده که همکار علیرضا در پی شدت جراحات وارده به درجه شهادت نائل شده و علیرضا هم با هواپیمای ناجا بلافاصله به تهران منتقل شده و برای ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر (عج) ناجا می آید.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha